a_delivery partner till Triggerbee

Partner

Vi på a_delivery är glada över att meddela att vi nu är en partner till Triggerbee - en plattform som erbjuder verktyg och data för att förbättra retention, öka intäkterna och bygga lojala kundrelationer.

Triggerbee gör det enklare för företag att skapa personliga och relevanta digitala upplevelser utan att behöva förlita sig på utvecklare. Genom att ge företagen tillgång till kraftfulla verktyg och data, kan de skapa en mer effektiv marknadsföringsstrategi och öka engagemanget från sina kunder.

Som en partner till Triggerbee är vi på a_delivery glada över att kunna erbjuda våra kunder ännu fler verktyg för att effektivisera sin marknadsföring och bygga starkare kundrelationer. Genom att använda Triggerbees plattform kan våra kunder öka sin digitala närvaro och öka engagemanget från sina kunder på ett smartare sätt.

Sebastian Tibbling, VD på a_delivery, uttrycker sin glädje över partnerskapet: – Vi är glada över att bli en partner till Triggerbee och kunna erbjuda våra kunder ännu fler verktyg för att effektivisera sin marknadsföring. Genom att använda Triggerbees plattform kan våra kunder skapa mer personliga och relevanta digitala upplevelser som ökar engagemanget från sina kunder. Vi ser fram emot att fortsätta samarbeta med Triggerbee och leverera högkvalitativa lösningar till våra kunder.

Vill du veta mer om Triggerbee och hur du kan arbeta med kundresor och personalisering på din webbplats? Tveka inte att kontakta oss så berättar vi mer!

Sebastian Tibbling, sebastian@adelivery.se

Andreas Marzo, andreas@adelivery.se

Intresserad?
Hör av dig till mig!

a_delivery
Adops & Martech
hej@adelivery.se
070 855 17 22

Se fler nyheter

Benchmark för CTR (Click-Through Rate) och viewability för displayannonsering i Sverige kan variera beroende på bransch, målgrupp och annonsformat. Här kan du läsa mer.
a_delivery
Hösten på a_delivery börjar både med nya kundprojekt och med ny kollega. Vi hälsar Jannike Olofsson välkommen genom att ställa några snabba frågor.
Jannike Olofsson
Lyssna på Den opretentiösa contentpodden - om mätning och hur du kommer igång med ett datadrivet arbetsätt och annat smått och gott inom digital marknadsföring.
Sebastian Tibbling